31.10.07

Life goes on

Har ventet lenge på en kul sak å blogge om, men har ikke skjedd noe revolusjonerende her annet enn at vi har lært litt swahili. Men det vet dere jo... Så da blir dette bare litt bla bla om livet på MS TCDC (språkskolen).

Nå har vi bare to dager igjen, og gleder oss til å flytte hjem igjen. Mandag er det full fres med arbeid.

I dag har vi besøkt et hjem for gate-gutter. Utrolig trist å høre at de ikke har familie evt at de ikke får være med familien sin. Men det virka som de hadde det veldig bra der. Vi skulle snakke swahili med de, men de ville øve på engelsken sin... Noen uker i England samt at vi stort sett henger med amerikanere her på skolen resulterer i at jeg mikser norsk, engelsk og swahili skikkelig... Men er glad for at jeg får snakke mye engelsk her også (selv om amerikanerne ødelegger UK engelsken min:)...)

Og ellers?? Er skikkelig lei av å pugge gloser nå. Håper de bare kommer inn med forbønna...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er gode, Inger Line. Håper dere har det kjempe flott i afrika. Nå er britt jorun og randi annette landa i kenya, så dokk får snart en hilsen fra meg. Glad i deg..

Anonym sa...

Du er både flink og modig som kan "mikse" tre (fire) språk. Stå på - du greier det meste!!!

Anonym sa...

Eg savne deg!! By the way, i dag snør det, og hagle, og sludde. Eg vil ha det varmt! God helg alle tre. Klem