7.12.07

Språkforvirring

Nei, eg tenke ikkje på swahilien, men på norsken min... Den skriftlige norsken.
I ni år va nynorsk hovedmålet mitt, i sju skuleår har eg skreve mest bokmål.
Utenom skule og arbeid har det kun gått i en goe mix; eg skriva sånn eg snakke.

Når eg fekk meg denne nye flotte misjonerbloggen fekk eg det for meg at eg ikkje sko skriva på snakkemål lengre, og har skifta litt frå nynorsk (ingen suksess siden eg ikkje kan det lengre)
til bokmål. Det e jo fleire så lese bloggen nå - fleire som eg ikkje kjenne. Og då må en framstå litt seriøst.

Men så e saken den at eg føle ikkje det e heilt meg å skriva så stivt som nynorsk e, eller så pent som bokmål e. Det blir liksom så mye mer sakligt og alvorligt med en gong.

KA SKA EG GJER???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv sånn så du snakka- det fårstår adle!
-eller du kan ta nynorsk på søndag og bokmål på kvardagane!!
Bare ikkje ta swahili eller engelsk- då får du ingen kommentar frå meg.

Anonym sa...

Slå et slag for dialekt-norsk! - mens der ennå e dialektar... D e ein viktig del av kulturarven :)