11.10.07

Englevakt

Ja, eg trur eg hadde englevakt nå for en liten time siden... Me har ikkje fått oss skittentøykorg ennå, klenå låg i en haug i hjørna av ståvå (det er og ein plass å ha dei, kan du sei ...). Då eg sko sortera dei i dag, med Knut, Reidun og Severah (hushjelpå) som tilskuarar, krøyp det fram ein liten brune ting cirka 1 cm frå fingrane mine. Ein skorpion. Store, visstnok. Ikkje kjekt. Så nå blir det nye husregler her i gården.

Men me e blitt lova englevakt, så me må bare prøva å stola på at det går bra, sjøl om me e litt bekymra nå...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk og lov for engler! Pass dere for farlige dyr og kryp. Ingen må få skade dere. Håper du trives og finner deg til rette i Arusha. Savner deg!

Anonym sa...

Æsj. Det hørtes ikke kjekt ut. Kan tenke meg dere blir litt obs på de krypdyra ja...Håper dere ikke får så mye av de inne hos dere.
Men ja englevakt ja, det er en fin ting. Jeg ble lovt det i Bolivia og det funka absolutt. Så vi stoler på det:)

Anonym sa...

Vi har ikke bestilt skorpioner til huset vi skal bo i når vi kommer til Arusha, så da regner jeg med at det er i orden... Tenk at dere er framme!! Spennende å følge med dere på disse sidene:-) Klemmer til alle tre

Anonym sa...

skikkelig afrika action... Håpe du har mange triks å lera meg i januar.
Nei ingen må få skada dokke!!
Me savne dokke forsatt, barre så dokke vett det så e Hanna, Knut og Inger Line dei kjekkaste u Leah vett å snakka om:) me gler oss!

stor klem fra Brighton

Anonym sa...

Hei Inger LIne,
Nå har jeg besøkt bloggen din og her var mye spennende (og nifst!)
Jeg tenker på Hanna og alt det nye hun går igjennom - godt med englevakt. Håper hun blir bedre med forkjølelsen og at bittene forsvinner snart.
Jeg setter stor pris på mailene jeg får av dere - da er dere i mine bønner den dagen! Ha det riktig godt, Inger Line. Stå på og vær like modig som jeg husker deg!

Mona Bø