2.10.07

Følelseslapskaus

Nå har eg utsett bloggingå ganske lenge for eg va så godt fornødde m tittelen på sist innlegg..
Nå e me endelig på afrikansk jord - ikkje som turistar, men som misjonærar. Har kjent på utruligt mange forskjellige følelsar frå me sto opp heima i mi goa seng hos mamma og pappa nått t i går;

TRØTThed - stå opp midt på nåttå
NERVØSITET - går d bra m 40 kg øvevekt?..
TRISThed - reisa frå adle som me e så glae i
KRAFTLAUShed - så møje håndbagasje å dra på..
SPENNING - koss blir fyssta møte m Afrika? Huske ikkje så møje siden eg va her sist for 7 år siden
IRRITASJON - nabobabyen som grine ustoppeligt på flye
FORTVILELSE - Hanna som e så trøtte at hu ikkje får sova
LETTELSE - når flyet lande meste liga mjukt som på norsk jord
GLEDE - all bagasjen e komt fram!!
å vera ØNSKA - Rune og Reidun (sistnevnte kom heilt frå Arusha for å ønska oss velkommen) som venta på oss på flyplassen
TRØTThed - itte ei lang reisa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dokk e så god, og lapskaus e godt! Det var utrolig trist å si hade til dere på Sola i går. Men eg vet dokk skal inn i et viktig arbeid, og at det er bruk for dere der! Husker på dere, og gleder meg allerede til å treffe dere igjen. Glad i dere.

Anonym sa...

Habari gani? Godt å høre at dåkk har komme dåkk vel fram på afrikansk jord. Rart å tenke på at dåkk nettopp va her.... Lykke te med kjøringa, må bare si at Land Cruiser e good. Det e faktisk den første bilen eg kjørte. Og når eg klarte å holde meg på veien (stien....spora....) uten noe trening, så tror eg at Knut klare det og...

Anonym sa...

ååå tenk dokke e i Afrika nå. Tenke på dokke ganske ofta og glede oss te Januar når me dilte itte.. Eg komme forøvrigt te å foreslå at den blåblomstreteprimarkmisjonærsuiten kan bli vårt uniform når vi møtes. Så slipper vi liksom å bli misunnelige på hverandres klær... oki. good!
Me har Paul te ettermiddags teacher nå - I simply love him, oki kanskje litt sterke ord. Men fytti han e bare såååå full of knowledge! But I really miss to sit next to you in the classroom. By the way så hadde eg ei sånn flau flause i ein time. kor eg foreslo at hyphen va ein snøscooter.... jada = embarassing.

Men masse lykke te idagane så ligge framføre. Håpe det går bra med Hanna og!
Hugs og love from Brighton:)

Inger Line sa...

Eg føle m deg, Kjersti! Kjenne så altfor godt t følelsen når du oppdage kor langt på viddå du e... Virke som dåkke har flytta "inn" i Brighton, som eg skreiv t Raggi. Ser ut som dåkke har d bra! Og me glede oss og veldig t dåkke komme i januar! Prøve å få en øvesikt øve ka som fins i Nairobi desse dagane. Så kanskje dåkke sleppe ta heile runden:)