27.4.08

Tilbake til livet

Kor blei januar, februar og mars av? Eg vett ikkje eg. Når eg vakna va påsken øve og eg va i Norge. Og nå – ein mnd itte det e det på høg tid å ta opp bloggeaktiviteten igjen meiner somme.

Eg e gla i å sova. Det har eg gjort. Eg e fremdeles gla i å sova, men ikkje heile dagene. Dagene itte påske har vore fantastiske. Ja, någen smellar har det blitt, kroppen e visst ikkje hundre prosent på et øyeblikk. Men eg ska tåla mange smellar så lenge eg ikkje spyr.
For øyeblikket e meg og Hanna på Sviland. Her nyte me godt av oppmerksomhet og barnevakt. Det sosiala livet mitt utenfor heimen e tatt opp igjen (stakkars hønene på Hinna). Knut e i Arusha, som dåkke vett, og eg nyte singellivet for en mnd:) Men det ska bli godt å få han heim
8. mai.

Hanna lere nye ord kvar dag og eg må sjøl sei hu e ganske sjarmeranes.., men eg e vel ikkje heilt objektive. Kunne hu vore ute frå måron til kveld hadde livet, om mulig, vore fullkomment. I går fant hu ”badet” i drivhuset.. Ein stor balje med vatn. Då sko det badast.

Petra og Hjørdis, Petra og Finn eller Finn og Odd? Ja det e spørsmålet. Dei to i magen holdt i alle fall koken når me va på ultralyd sist veka. Dei kunne både svelga og tissa. Ka mer kan en ønska seg? To under, det e i alle fall sikkert. Ska bli spennande å bli kjent med dei når det ein gong måtte bli.

Det e ikkje møje som kan måla seg med en tur i kuling og regn. Men å oppleva våren i Norge e heilt fantastisk det og. Me e heldige så får med oss litt av alt.

…. og velkommen til Hoveveien 18!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nå kan ikkje eg snakke for flere høner en meg sjøl, men eg setter veldig stor pris på at du er sosial. Du er velkommen når som helst. Om vi ikke er hjemme, kan vi legge nøkkel utenfor:)

kari sa...

Den andre høna e enig. Veldig kjekt å le sammen med deg!!!! Kjekt å endelig "oppdage" den nye bloggen dåkkes.

Anonym sa...

ja så kjekt at både du og bloggen har våknet:) kjempe at du e bedre, me glede oss så te dokke komme ut igjen:) så glede me oss te å blir kjent med både hjørdis, finn, Petra og odd. Jippi

siku njema

Reier sa...

Ska sei at bloggen din har våkna....